یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

هزینه‌کرد تبلیغ در بازی‌های ویدیویی در سال 2016 به 7.2 میلیارد دلار می‌رسد

بازي

جمعه ۱۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۹:۰۰


به گزارش شرکت بازار پژوهی دی‌اف‌سی، تبلیغات‌دهندگان پول بیشتری خرج تبلیغات درون و بیرون بازی‌ها می‌کنند.

وایمکس نیوز - در آمریکای شمالی، تبلیغات ‌دهندگان در سال 2010 مبلغ 1 میلیارد دلار صرف تبلیغات در بازی‌های ویدیویی کردند که پیش‌بینی می‌کنند به 2 میلیارد دلار در سال 2014 افزایش یابد.
طبق برآورد دی‌اف‌سی درآمد بازی‌های ویدیویی جهان از 67 میلیارد دلار در سال 2010 به 81 میلیارد دلار در سال 2016 می رسد.
بیشترین رشد مربوط به تبلیغات حول بازی‌ها مانند تبلیغات حاشیه‌ بازی‌های اجتماعی در فیس بوک مربوط می‌شود. بخش دیگری که بالندگی زیادی داشته است بخش بازی‌های تبلیغاتی است یعنی بازی‌هایی که برای پیام‌رسانی تبلیغاتی تولید شده‌اند. به طوری که در سال 2016 میلادی 78 درصد درآمد تبلیغاتی بازی‌ها از آن این دو بخش خواهد بود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو